Dit logo kan komme på alt

Dit logo kan komme på alt

Som mindre erhvervsdrivende ved jeg, hvor vigtigt det er at få mit navn ud så mange steder som muligt, for på den måde kan der komme så mange flere potentielle kunder til. Mund-til-mund-metoden fungerer stadigvæk et vis stykke hen ad vejen, især lidt ude i provinsen, hvor ens kvalitet bliver nævnt i mange sammenhænge, men jeg vil gerne endnu længere ud med det, jeg kan.

Se mit navn alle steder

Der skal navn og logo på firmabilerne, men der skal også være småting, der vil glide fra hånd til hånd, hvor alle vil kunne se, hvem vi er. Det må godt være lidt sjovt og spændende, og det skal være noget, som folk gider at have. For tryksager er ikke bare pamfletter til postkasser eller et flot logo på kuverter og brevpapir. For mig kan det være alt mellem himmel og jord, og det er præcist det, jeg nu har fået.

Mit logo finder du selvfølgelig på bilerne, for det skaber et godt fokus på os, når vi bevæger os rundt både lokalt og regionalt, men det er også helt nye ting, vi har med rundt. Det er små pakker med lakrids og tyggegummi, der ikke kun følger med, når vi afgiver et tilbud, men som vi også glædeligt forærer væk alle steder, det er muligt.

Der bliver snakket om det hele

Vi er allerede begyndt at få feedback fra folk rundt omkring. Der spørges ind til, om det ikke er os med tyggegummiet og de små lakridser. Det er i sig selv nok til, at de får en interesse for os, og vi kan mærke, at vi får mange flere henvendelser.

Det er ikke kun tryksager, men også en isbryder, der gør starten på en samtale meget lettere, og der er noget at snakke om, inden vi finder os til rette med det, kunden skal have.